#75 Chorwacja + weekend w Austriackich Alpach VIDEO

Witam kochanych czytających! ♥

Przyszedł czas na moje pierwsze od długiego czasu amatorskie video :) Już od jakiegoś czasu zbierałam się do nagrania jakiegoś filmu, a relacja z wakacji wydała mi się dobrym pomysłem na początek. Muszę przyznać, że nie jestem dobra w te klocki, jednak coś tam udało mi się nagrać i zmontować, a przy okazji miałam przy tym sporo frajdy :) Ostatni raz miałam okazję tworzyć takie video ponad 5 lat temu podczas pobytu u mojego przyjaciela w Anglii. Była to relacja z Londynu. Film z tych wakacji trwa niespełna 5 minut, przede wszystkim są to krótkie urywki ze spacerów i wycieczek, nie ma w nich rozmów czy też głosu, jest przede wszystkim muzyczka. Krótko o filmie:

1. Przez pierwsze 30 sekund możecie zobaczyć widoki podczas jazdy kamperem, postój w Austrii na kempingu oraz dalszą trasę do Chorwacji.

2. W końcu dojeżdżamy do celu, możecie zobaczyć jak blisko mieliśmy do morza, mieliśmy widok z okien prosto na morze. Chciałam pokazać Wam piękno i przejrzystość morza Adriatyckiego, jednak youtube bardzo zepsuł jakość video. Na moim laptopie wygląda to dużo lepiej, niż podczas oglądania prosto z youtube...

3.Możecie zobaczyć naszą miejscówkę, zachód słońca i spacer w ciemnościach w poszukiwaniu krabów.

4. Wybieramy się na wycieczkę motorem na wyspę Pag. Dokładniej mówiąc postanowiliśmy przejechać jedną z najpiękniejszych tras. Łącznie przejechaliśmy tego dnia około 350 kilometrów.

5. Kolejna wycieczka motorowa, kilka minut od naszego kempingu natrafiliśmy na czołg z czasów wojny. W tle można zobaczyć piękne góry, ten sam widok, co na wyspie Pag, tylko z dalszej odległości.

6. Spacery wzdłuż przystani w kierunku restauracji, ukryty punkt widokowy oraz widok z tarasu restauracji.

7. Kolejna wycieczka motorem w kierunku wodospadów Krka, do których nie udało nam się dojechać, ponieważ nasz GPS postanowił nas poprowadzić w kierunku gór, a wyprowadził nas niedaleko miasta Split, gdzie udaliśmy się coś zjeść.  Tego dnia ponownie przejechaliśmy ponad 300 kilometrów w ciągu jednego dnia. Podczas drogi powrotnej trafiliśmy na ulewę.

8. Kierunek Alpy. Malownicze krajobrazy, kręta droga, motocykliści no i oczywiście góry.

9. Nasze miejsce kempingowe na ostatni weekend. Ostatnie kilometry motorem wokół miasta Zell am See w Austrii. Łącznie podczas wakacji przejechaliśmy równo 1000 kilometrów.

10. Powrót do domu.

Muszę przyznać, że nagrywanie na początku przychodziło mi z trudem, a po czasie przyzwyczaiłam się do nagrywania. Czasami zapominałam i ominęłam fajne momenty, bo po prostu cieszyłam się chwilą. Później w domu podczas montowania myślałam : "Oh, szkoda, że nie nagrałam tego i tamtego". Myślę, że to kwestia doświadczenia, dlatego też planuję w przyszłości robić więcej filmów. Nowe hobby :) Teraz zapraszam Was do oglądania, jak wspominałam totalna amatorka, w jednym momencie wyskoczył mi jeden błąd, jednak postanowiłam go zignorować i po prostu zostawić tak jak jest. Cieszę się, że mogę z Wami podzielić się tą częścią świata i mojego życia.

Miłego oglądania! ♥

Komentarze

1. Ale super filmik!!! Będzie wspaniała pamiątka. Żadnego błędu tam nie zauważyłam, może jest dostrzegalny tylko dla Ciebie? :) Niestety, Youtube bardzo psuje jakość filmów, mam to samo jak oglądam swoje na laptopie czy na komórce, wyglądają zdecydowanie lepiej. Chyba chciałabym Cię podpytać o kilka kwestii dotyczących kwestii technicznych, ale nie będę Ci zaśmiecać komentarzy :) Bardzo mi się podobała ta Twoja produkcja i proszę o więcej :) Pozdrawiam Cię, Kasiu <3

Odpowiedzi
    1. Nie krępuj się, zawsse możesz napisać do mnie na fb, może mogę Ci jakoś pomóc 😊

2. Świetny film o niesamowitych wakacjach. Widoki i klimat zachwyca 💖
    Serdecznie pozdrawiam :)

3. Filmik będzie super pamiątką :D
    Pozdrawiam.

4. Kasiu, ten filmik to super kompilacja fajnych chwil i radosnych wspomnień!
    Miałam okazję spędzić kiedyś urlop w Chorwacji (Riwiera Makarska), odwiedzić ciekawe miejsca (m.in. wodospad Krka). Byłam zachwycona pogodą i Adriatykiem - ciepłym, czystym i niesamowicie przejrzystym ;-))
    Pozdrawiam ciepło!
    Anita

Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że filmik się spodobał :) Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie 😊

Usuń
  5. Lubię oglądać takie filmiki :) Wspaniałe miejsce, widoki i spędzony czas :)

OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Kasiu, piękny filmik,. wspaniałe widoki ale jeszcze piękniejsza jest Twoja twarz gdzie widać szczeście.... pozdrawiam ciepło

7. Super Ci wyszło . Piękne tam było :)

8. Świetny pomysł na upamiętnienie chwil! Super pamiątka, nagrywaj częściej! :)

9. Witam serdecznie ♡
    Film wyszedł Ci wspaniale, jest piękny, taki pełen pasji, emocji, wakacyjne vibe :) Widać, że to niesamowite miejsca, te krajobrazy. Naprawdę fajnie spędzony czas, super wakacje :) Cudownie, że masz nowe hobby, ja raz spróbowałam zrobić film, ale nie czułam się dobrze w roli youtuberki... pozostaję przy pisaniu :) Za |Ciebie trzymam kciuki i dobrej zabawy!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

1. Bardzo dziękuję za miły i motywujący komentarz 💖 Pozdrawiam! 😘

Usuń
  10. Super pamiątkę zrobiłaś, jeszcze lepiej się to ogląda niż zdjęcia, mega pozytywnie <3. Aż mi samej wspomnienia z Chorwacji wróciły. Nagrywaj więcej :)

11. Witam Cię serdecznie 🙋‍♂️

Dziękuję, że zechciałaś się z nami podzielić tym filmikiem. Obejrzałem go. Był wspaniały. Chorwacja to przepiękny kraj. Dużo ma wspaniałych i malowniczych miast, a kuchnia chorwacka również jest dość interesująca, o czym możemy przekonać się, oglądając odcinki Roberta Makłowicza. W szczególności miasto Split mnie bardzo zaciekawiło. Mam ogromną nadzieję, że pobyt tymczasowy w Austrii również był wspaniały. Austria również jest pięknym i malowniczym krajem. Sam z miłą chęcią chciałbym odwiedzić Austrię.

Pozdrawiam Cię cieplutko i z całego serducha 🤗💖
    Patryk

Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że filmik Ci się spodobał. Myślę, że kuchnia chorwacka jest różnorodna, jest to dość spory kraj. Na wybrzeżu królowały owoce morza, ale jestem ciekawa, co zaserwowaliby mi w restauracji w Zagrzebiu, w stolicy. Niestety nie było nam dane zatrzymać się tam ze względu na pogodę, ale mam nadzieję jeszcze to nadrobić w przyszłości.
      Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam cieplutko ♥

12. Kasiu ♥
    cudne masz wspomnienia, fantastyczna pamiątka z Chorwacji !
    filmik świetny, nagrywaj, bo taka pamiątka jest wspaniała.. choć przyznaję, że fotki uwielbiam.. zdjęcia mogą być zjawiskowo piękne, niesamowite.. rób Kochana to co lubisz ♥

- pozdrawiam cieplutko, ściskam najserdeczniej ♥

Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej, zdjęcia to wspaniała pamiątka zawsze wywołuje sobie zdjęcia i wsadzam do albumu 😊 ale od czasu do czasu takie filmiki to również super pamiątka i wiele frajdy :)

Usuń
  13. super ten filmik, bardzo miło sie oglądało, widać piekna pogoda dopisywała.

1. Cieszę się, że filmik się podobał :) a pogodq zdecydowanie dopisywała 😊

14. Fajnie popatrzeć na piękne widoki. 💗

OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam filmik. Jak to wyglądało od strony technicznej?
    Super pamiątka, super pomysł. Pozdrawiam!

Odpowiedzi
    1. Od strony technicznej cały dzień przed laptopem 😂 Zrobione w podstawowym programie z Windowsa/Microsofta '' microsoft clipchamp''

Usuń
  16. Cudowny film, łatwo można poczuć klimat Waszych wspaniałych wakacji, zrobiłaś dobrą robotę :). Będziesz miała do czego wracać w zimne, szare i bezurlopowe dni :). Też czasem zastanawiam się nad robieniem filmików z wyjazdów ale raz - obawiam się, że sobie nie poradzę od strony technicznej bo informatyczka ze mnie średnia, dwa - to jednak fotografia jest moją pasją i w podróży naprawdę robię dużo albo nawet zbyt dużo zdjęć. Gdybym miała jeszcze kręcić filmiki to chyba bym tego nie ogarnęła, poza tym niewiele zostałoby mi czasu na cieszenie się chwilą. Ale wiesz co, może podczas następnej podróży spróbuję. Miłego weekendu.

Odpowiedzi
    1. Koniecznie spróbuj, jeśli chodzi Ci to po głowie. U mnie trwało to cały rok zanim się zebrałam. I oczywiście nie zawsze o tym myślałam, żeby nagrywać. Cieszyłam się chwilą, a potem taka myśl przychodziła 'miałam robić filmik' i szybko ujęcie. Taka trochę zabawa. Po powrocie do domu żałowałam, że nie nagrałam tego i tamtego, ale przynajmniej mam wspomnienia. Będzie też dzięki tej pamiątce do czego wracać ☺️

Usuń
  17. Super film ! Zazdroszczę takich wakacji :)

OdpowiedzUsuń
  18. Taki filmik to super pamiątka z udanego wyjazdu :) Wspomnienia na zawsze :)

Pozdrawiam serdecznie

1. Jak najbardziej, 100% 😊
      Również pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny 😘

19. Świetny filmik! Przepiękne widoki ♥ Zazdroszczę takiego wyjazdu :D

zofia-adam.blogspot.com

20. Świetny filmik. Oglądałam z prawdziwą przyjemnością 😊

21. Filmik krótki, ale treściwy :) w Chorwacji można się zakochać!

1. O to mi właśnie chodziło 😊
      Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam❤️

Usuń
  22. Piękny jest Twój filmik. Uwielbiam oglądać filmy z wakacji. Mój Eryk każdy wyjazd filmuje kamerą. A ja jestem maniaczką fotografowania.